Raličina pogača u posnoj varijanti

Ovu lepotu sam mesila prateci postupak sa videa koji mozete pogledati ovde :


Naravno, nazvala sam je po imenu tvorca, a razlike su u tome sto je moja posna varijanta i nemam instrument za onu mrezicu u sredini.

Sastojci :

600 g brasna
30 g svezeg kvasca
350 ml mlake vode
50 ml ulja
1kasicica soli
1 kasicica secera
margarin za premazivanje, oko 1/2 pakle

U brasnu napraviti udubljenje, izmrviti kvasac, staviti preko njega secer, pa zamesiti testo sa mlakom vodom i ostalim sastojcima, osim margarina. Kad dobijete glatko testo, pokriti ga i ostaviti da naraste.
Kad se testo udupla, premesiti ga.
Odvojiti jedan manji deo za sredinu, a ostatak testa podeliti na dva dela, tako da jedan deo bude dve trecine preostalog testa, a drugi deo jedna trecina.
Veci deo rasklagijati u pravougaonik koji treba da bude sto veci i sto tanji.
Premazati ga topljenim margarinom i uviti u rolat.
Rolat iseci na komadice oko 1-1.5 cm sirine i redjati u tepsiju (moja je precnika 28 cm ) , kao na slici.
Od onog manjeg dela takodje razviti pravougaonik i  isplesti kao na slici, a postupak pletenja mozete videti na videu.
U sredinu tepsije staviti onaj najmanji deo testa,  ja sam ga prekrila isprepletanim trakama, a oko njega staviti ovo pleteno testo.
Pokriti pogacu i ostaviti da napuni tepsiju.
Pre pecenja, premazati je topljenim margarinom.
Peci na 200 stepeni oko 40-45 minuta.
Pecenu pogacu mozete opet premazati vrelim topljenim margarinom.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna pizza za post na vodi

Posna baklava bez kora

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna pita sa visnjama i grizom

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral