Posna pogaca sa kurkumom za post na vodi

Verujem da su mnoge od vas mesile ovakve pogace, ali ova je drugacija po tome sto nema ni trunke masnoce. Radi lepseg izgleda dodala sam kurkumu koja je neutralnog ukusa i najgore je to sto sam  cetvrtinu pojela pre rucka, a postim za pricest, to malo nije u redu :)

Sastojci :

500 g brasna
1/2 kockice svezeg kvasca
1 kasicica soli
1 kasicica secera
300 ml mlake vode
kurkuma i aleva paprika

U ciniji u kojoj cete zamesiti testo izmrviti kvasac, dodati kasicicu secera i kasikom razmutiti sa mlakom vodom.
Zatim sipati brasno i so i zamesiti fino, glatko testo.
Pokriti i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, premesiti ga i rasklagijati u pravougaonik debljine oko 1-1.5 cm.
Posipati kurkumom i alevom paprikom, a ja sam stavila i malo krupne morske soli.
 Uviti rolat.
Iseci ga uzduz.
Napraviti pletenicu.
Pletenicu urolati u krug i prebaciti na papir za pecenje u sud u koji cete peci. Ja sam od krajeva rolata, napravila dve ruzice.
Pokriti pogacu da malo naraste.
Posle 15-ak minuta,  (kod mene je toplo, lozi se ) , premazati je vodom.
Peci na 200 stepeni oko 45 minuta.
I nemojte je jesti pre rucka :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral