Štrudla sa makom i pekmezom

Priznajem da nisam neki majstor za strudle, ali moja cera voli, a i ovaj recpt za testo mi se vrlo dopao, od moje FB prijateljice koja ga je objavila na Kulinarici. Malo sam izmenila sastojke  , ali samo u delu gde su jaja u pitanju.

Sastojci :


800 g brasna
40 g svezeg kvasca
200 ml mleka
250 g margarina ili putera
8 kasika secera
2-3 jaja ili jedno jaje i tri zumanca
8 kasika kiselog mleka ili jogurta
narendana kora od jednog limuna
2 kesice vanilin secera
prstohvat soli

Za fil od maka :
200-300 g mlevenog maka
100 g secera
100 ml vrelog mleka
1 vanilin secer

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna.
Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa ostalim sastojcima (margarin treba da bude mek, ali ne skroz otopljen ).
Pokriti i ostaviti da naraste.
Kad se testo udupla, premesiti ga i podeliti na dva dela.
Od svakog dela razvuci sto tanji pravougaonik i naneti fil po zelji. Uviti u rolat, a velicinu rolata odrediti po plehu u kom se pece strudla.
Ja sam jednu filovala filom od maka, a malo sam je i drugacije oblikovala. Makazama seci na rolat, ali ne skroz do kraja, pa jedan deo ide levo, drugi desno, treci po sredini i sve tako do kraja.
Drugi deo je filovan pekmezom.
Pece se 40 minuta na 180 stepeni.
Za posluzivanje posuti celu strudlu prah secerom, pa onda seci na kriske.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral