Spirale sa sirom i pogaca od njih

Ne retko mi se desi da pocnem da mesim jedno, a zavrsim nesto sasvim drugo, a to najcesce bude neka fina pogaca. Prva zamisao je bila da umesim spiralice sa sirom, danima kruzi recept na fejsu vrlo primamljivog izgleda.
Desilo se da u kuci nemam niti jedno jaje, ali je bilo mleka i jogurta, pa sam to zamesila ovako.
Sastojci :
600 g brasna
30 g svezeg kvasca
300 ml mleka
50 ml ulja
50 ml jogurta
1 kasicica soli
sitan sir za fil (oko 200 g )
parce margarina za premazivanje
Testo sam odmah zamesila sa kvascem i ostalim sastojcima, znaci , klasika, izmrviti kvasac u sredinu brasna pomesanog sa solju, zamesiti sa mlakom vodom i  dodati ulje i jogurt. Pokriti testo i ostaviti da se udvostruci.
Zatim ga rasklagijati do debljine oko 1 cm. Premazati topljenim margarinom i naneti sir.
Preklopiti sa jedne strane do trecine.
Zatim sa druge styrane.
Malo raslagijati, pa premazati topljenim margarinom i preklopiti sa donje strane do trecine.
Preklopiti i sa gornje strane, malo rasklagijati i sekacem za pizzu iseci.
Uvrteti svaki prutic.
E, sad ovde odlucite. Mozete ove spiralice da premazete umucenim jajetom i ispecete.
A ja sam se predomislila, pa sam u serpi naredjala od njih pogacu. Prvo jedan red uvijala  kao na slici , a drugi red svaki posebno uvila , pa redjala odozgo.

Ostavila sam da malo naraste, pa premazala mesavinom topljenog margarina, malo jogurta i ulja.
Peci na 200 stepeni oko 45 minuta.

Sad se mozda pitate zasto sam ovo uopste ovako uradila ? Pogledajte presek, neverovatno je lisnata , a bez mnogo premazivanja margarinom.








Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca