Posna pogaca Cveti

Mesila sam je u nedelju, pa sam je tako i nazvala po prazniku Cveti. Ona se i sastoji od 6 cveta, ali sam nekim glupim potezom izbrisala slike postupka, sto me vrlo iznerviralo, pa cu vam postaviti za postupak sliku sa Pinteresta odakle sam maznula ideju.

Sastojci :
700 g brasna
35 g svezeg kvasca
2 kasicice soli
1 kasicica secera
400-450 ml mlake vode
50 ml ulja
100-150 g margarina za premazivanje

Umesati so u brasno. U sredini napraviti udubljenje, izmrviti kvasac, staviti preko njega kasikicu secera, a okolo sipati ulje, pa uz lagano dolivanje vode, zamesiti testo. Mesiti dok ne dobijete glatko testo, a zatim pokriti i ostaviti da naraste. Kad se testo udvostruci, premesiti ga i podeliti na 6 loptica.
Od svake loptice razviti pravougaonik dimenzija 25x18 cm.
Pravougaonik premazati topljenim margarinom. Preklopiti siru stranicu do malo vise od pola, pa zatim i drugu siru stranicu isto tako. Zatim zaseci sa jedne sire strane celom duzinom u razmaku na po 1 cm. Onda to urolati i dobicete predivan cvet, ravni deo ide dole, a onaj zaseceni ce se lepo razlistati. Napraviti tako 6 komada, jedan staviti u sredinu, a pet oko okolo, u serpu br.28 , na papir za pecenje.
Pokriti i ostaviti da malo napuni serpu, oko pola sata. Pre pecenja premazati topljenim margarinom, a peci na 200 stepeni oko 40 minuta. Posle pecenja je takodje mozete premazati topljenim margarinom.

A ovako izgleda onaj deo iz sredine.
Evo i slike sa Pinteresta po kojoj sam radila, pa ujedno imate i ideju za mrsnu pogacu, recepta nije bilo, ali svaka od nas ima bar jedan recept za mrsno testo :)

Moja pogaca nije bas ovako lepa, verovatno treba tvrdje testo da bude, ali bila je jako ukusna :)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca