Пређи на главни садржај

Brkine profiterole









Naravno, pravila sam ih po receptu Lepog Brke i nista nisam menjala, osim sto nisam dekorisala slagom i malinama.

Potrebno je :
za testo:
125 g margarina
5 dl vode
250 g brašna
4 jaja
kašika šećera
½ kašičice soli

za krem :
200 g šećera
jaje
3 kašike skroba
4 dl mleka
1 dl pavlake za kuvanje
rendana kora od jednog manjeg limuna
prstohvat muskatnog oraha
prstohvat đumbira u prahu

za dekoraciju:
200 g čokolade za kuvanje
1 dl mleka


Sipati vodu, margarin, šećer i so u šerpu i staviti da prokuva. Kada je prokuvalo, smanjiti vatru i dodavati postepeno brašno, dobro izmesati i ostaviti da se prohladi.
 Kada je testo mlako, dodavati jedno po jedno jaje, mešati dok se ne dobije glatko testo. Od dobijenog testa napraviti loptice veličine oraha i staviti ih u pleh na koji smo stavili papir za pečenje. Ostaviti razmak između loptica da testo naraste prilikom pečenja.
  Peći na 200°C, dok testo ne dobije zlatno-žutu boju, oko 20-25 minuta. Ostaviti ih da se ohlade.
Recept je za 35-40 komada, a ja sam dobila 45, malo sam sitnije kuglice pravila.
 Sipati sve sastojke za fil u šerpu, dobro promešati i kuvati na umerenoj vatri dok se fil ne zgusne, uz lagano mešanje. Ostaviti da se ohladi.

Spricom puniti odozdo profiterole kremom, ne mnogo, i svaku umočiti u čokoladu otopljenu sa mlekom. Ja sam u cokoladu dodala i kasiku ulja, radi sjaja. Ostalo mi je preliv od cokolade, pretpostavljam da bi bilo dovoljno i 150 g.

Ako volite pikantne ukuse, ovaj kolac ce vam se svideti zbog arome muskatnog oraha i djumbira.

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca