Posna uvrnuta pogaca / Fasting twisted bread

Jos jedna slika koju sam videla na Pinterestu, mrsna pogaca je bila, a ja sam opet mesila posnu :)
I ova se brzo sprema, nije teska, a meka je ko dusa .

Sastojci :
700 g brasna
30 g svezeg kvasca
1 kasicica secera
500 ml mlake vode
50 ml ulja
2 kasicice soli
margarin

U brasnu napraviti udubljenje, izmrviti kvasac, staviti preko njega secer, pa zamesiti testo sa mlakom vodom i ostalim sastojcima. Kad dobijete glatko testo, pokriti ga i ostaviti da naraste. Kad testo naraste, premesiti ga, rasklagijati u veliki krug, oko 50 cm precnika, pa iseci na trake, ali ne do kraja testa, kao na slici.
Premazati topljenim margarinom, pa krenuti ukoso sa uvijanjem.
Lagano uviti celo testo, prilicno je mekano, jer ja tako volim, ali mozete i cvrsce testo da zamesite, sa manje vode. Tako cete dobiti lepsi oblik, ali ja volim meke pogace, a i ova nije ispala ruzna.
Zatim urolati testo i lagano ga prebaciti na papir za pecenje u serpu br.24. Pokriti i ostaviti da naraste.
Kad naraste, premazati je topljenim margarinom, tako cete dobiti lepu boju i hrskavu koricu, a unutra ce ostati meka.
Peci na 200 stepeni oko 40 minuta.
Pecenu pogacu opet premazati topljenim margarinom.
I ruckajte dok je vruce :)


Ingredients:

700 g flour

30 g fresh yeast

1 teaspoon sugar

500 ml of lukewarm water

50 ml of oil

2 tsp salt

margarine









Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca