Univerzalna posna corba za post na vodi


Ovu corbu sam nazvala univerzalnom, jer je mozete kuvati sa apsolutno bilo kojim povrcem koje volite.

Potrebno je:

1 glavica crnog luka (stavila sam onaj ljubicasti)

2-3 cesnja belog luka

2-3 veca krompira

2-3 sargarepice

1-2 paradajza

2 paprike sveze ili iz tursije

malo parcence svezeg djumbira

zacini: so, biber, origano, suvi zacin

2 jelovske kasike projnog domaceg brasna (kukuruzno)

1 kasicica sitne crvene paprike

Za corbu sitno iseckati crni i beli luk, krompir na kockice, sargarepu i papriku na kolutove, paradajz oljustiti i sitno iseckati, djumbir narendati (voditi racuna da je ljut) i sve staviti u serpu da se kuva.

Posle 30-ak minuta dodati sve navedene zacine, ostaviti da prokuva, a projno brasno i mlevenu crvenu papriku rastvoriti sa malo mlake vode i time "zaprziti" corbu. Ostaviti jos neki minut da vri, zbog brasna. Ideju da stavljam projno brasno umesto psenicnog u posne corbe, dala mi je mlada prijateljica sa FB koja je vegetarijanac.
Mozete skuvati i posne makarone, kao sto sam ja uradila.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca