Posna pita krompirusa



Recept je od moje majcice, pa tako isto i ja :)
Potrebno je:

500 g kora za pitu
1 kg krompira ("ziva mera")
1 glavica crnog luka ( ja koristila crveni)
suvi zacin (ja koristim "C")
biber i origano
ulje i voda

Crni luk sitno naseckati i zaciniti sa suvim zacinom, pa ostaviti da odstoji.
Krompir ocistiti i iseckati na kockice najsitnije sto mozete, ako imate neko kuhinjsko pomagalo, a ako nemate, ja sam koristila vestinu svoga muza . Seckani krompir spustati u hladnu vodu tokom seckanja. Kad ste zavrsili sa seckanjem krompira, ocedite ga od vode i pomesajte sa crnim lukom, posolite sa jos malo suvog zacina, dodajte biber i origano i ostaviti poklopljeno da stoji oko 30 minuta.

Kod zavijanja pite, stavljati po tri kore jednu preko druge, svaku prskati mesavinom vode i ulja, a na trecu rasporedti fil, pa uviti u rolat. Matematicki sam tip, pa uvek fil podelim na onoliko dela koliko imam kora za filovanje.
Pitu odozgo premazati ostatkom mesavine vode i ulja, a mozete je malo i poprskat i vodicom koja je ostala od krompira i luka.
Pitu pecite na 200 stepeni oko 40 minuta.
Ako volite hrskaviju pitu, posle pecenja je malo poprskajte vodom i pokrijte kuhinjskom krpom, a ako volite da bude meksa, prvo stavite foliju, pa krpu.
Prijatno!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca