Moja Bozicna cesnica




Nisam je zamesila pre svitanja, ali sam svakako poranila :)

Fotografiju modela dobila sam u inbox i odlucila da je isprobam na cesnici. Tako, da se zna, ideja za izgled nije moja, a sve ostalo je moje...

Potrebno je :

700 g brasna

35 g svezeg kvasca

1 kasicica secera

400 ml mleka

100 ml ulja

2 jaja

1 kasicica soli

100 g margarina i jedno jaje za premazivanje

Podmesiti kvasac u polovini mlakog mleka sa kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa preostalim mlekom, uljem, jajima i solju.

Pokriti testo i ostaviti da naraste.

Kad testo naraste, premesiti ga, razviti krug i premazati ga topljenim margarinom. Cesnica se inace premazuje mascu, ali ja sam koristila margarin.

Preklopiti testo sa sve cetiri strane, premesiti ga, razviti krug, premazati margarinom. Tako raditi tri puta.

Testo podeliti na tri dela.

Od jednog dela razviti pravougaonik, premazati margarinom, urolati u rolat i iseci na 6 rolalatica.

Poredjati u tepsiju precnika 28 cm, kao na slici.


Od drugog dela testa razviti manji krug, premazati margarinom i napraviti sest kiflica . Svaku kiflicu odozgo zaseci na nekoliko mesta. Poredjati kao na slici.


Od treceg dela testa napraviti 13 kuglica i ostatak, naravno, ide u sredinu tepsije. 12 kuglica poredjati kao na slici, a od trinaeste napraviti kruzic za sredinu, koji mozete ukrasiti malim kuglicama i krsticem.

U jednu kuglicu staviti jednu paru, pa ko je pronadje, njemu sreca 


Zagrejati rernu na 200 stepeni, cesnicu premazati jajetom i peci oko 40 minuta.


Prijatno!
 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca