Glamurozne makarone sa sosom i sirevima



Opet nesto sto sam videla da sprema Loren na 24kitchen. Malo promenim, prilagodim nasem ukusu i mogucnostima i super je ~

Potrebno je :

500 g makarona

1 pavlaka za kuvanje od 250 ml

3 vrste sira po ukusu ( po 100 g )

1 ravna kasicica muskatnog oraha

1 ravna kasicica senfa

2 kasike putera ili mlecnog margarina

2 kasike brasna

Uprziti na otopljenom puteru brasno, pa dodati pavlaku za kuvanje. Kuvati nekoliko minuta, pa dodati zacine i sireve. Ja sam stavila fetu, kackavalj i "zdenka" sir.


Skuvane makarone izmesati sa pripremljenim sosom i staviti u pouljenu posudu za pecenje.
Odozgo posipati prezlom ( gratinirati ) i staviti nekoliko komada nekog mekog sira.


Peci na 200 stepeni oko 20 minuta.


Od originalnog recepta sam odstupila tako sto sam u makarone sa sosom dodala jos oko 300 g sitnog kravljeg sira.
Ukus je zaista glamurozan :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral