Burek sa mesom i prazilukom









Pravila sam po receptu moje prijateljice Sanje Tomic Mijatovic, sa malim izenama. Stavila sam 300 g mlevenog mesa i jednu vecu rendanu sargarepu, manje pavlake, i fila je bilo vise nego dovoljno. 
Njen recept ide ovako :

1/2 kg heljdinih kora,300 gr mlev.mesa/ja sam stavila 500 gr/3 srednja praziluka,3 jaja,1 kisela pavlaka,so,biber,ulje i kulinat.Praziluk iseci na kolutove pa proprziti na ulju,dodati meso pa jos malo dinstati.Dodati zacine ja sam dodala i kurkume malo.Kad meso promeni boju skinuti i u gotovu smesu staviti 2 jaja,1 pavleku i izmesati.Okruglu tepsiju namazati maslacem i staviti 4 kore da pokrije ivice kalupa i pokriju dno.Naneti trecinu mase prekriti sa 2 kore pa staviti drugu trecinu i ponoviti jos jednom.Prekriti sa 2 kore i umutiti jaje i preliti i peci u rerni na 200 stepeni.Ja sam kore poprskala sa malo kisele vode i dodala malo peciva.Prijatno.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca